vineri, 13 ianuarie 2012

Cu DHL sosesc chilotii


Am ajuns la concluzia ca avem niste clienti foarte generosi. Cand returneaza diferite articole cumparate de la noi (in interval de 2 saptamani se poate returna marfa, daca nu corespunde asteptarilor), unii ne trimit si diverse "cadouri". Involuntar, desigur...  Iar noi le trimitem imediat inapoi, firma platind pentru ca sunt ei cascati :D 
Daca ar fi sa le pastram, in colectia noastra s-ar regasi, spre exemplu:

- un telefon mobil;
-o cheie de masina ("Porsche? Audi?" s-a interesat cu speranta un coleg. S-a dezumflat cand i-am comunicat ca e doar o cheie de Opel);
- un suport de carti de vizita;
- o forma din teflon pentru fursecuri;
- o jucarie in forma de insecta neidentificata, din material plastic de un verde suspect;
- .... si cireasa de pe tort, chiar astazi: 2 perechi de chiloti. De dama. Din aia seriosi, din material grosut, cu banda elastica pe talie. 

Daca mi-ar fi povestit cineva, as fi zis ca e o gluma, si inca una destul de insipida. Insa astazi am printat eu insami adresa clientei si am ambalat budigaii antementionati. Clienta cu pricina, mi-au zis colegele de la Relatii Clienti care vorbisera cu ea, sunase total disperata si jenata, povestind ca fetita ei in varsta de vreo cativa anisori isi facuse de lucru cu pachetul si, in joaca, pusese in el si textilele cu pricina, fara ca mama sa bage de seama.

Ce e cu deosebire interesant e ca toate exemplele de mai sus au fost de la clienti care au comandat la aceeasi firma (noi suntem distribuitori pentru mai multi producatori). Acum stau si ma intreb, cum altfel decat suav :D, dupa ce tipar psihologic or fi croiti cei care comanda produsele astora....

In pauza si cu desavarsire capiata de ineditul situatiei, am povestit colegilor tarasenia. N-au fost prea surprinsi. "Eh, am vazut si mai rau de-atat", a fost concluzia generala. Nu am intrebat in ce consta acest "mai rau". Nici ei nu pareau din cale-afara de dispusi sa povesteasca, si nici eu n-aveam un chef debordant sa aflu.

2 comentarii: