joi, 10 decembrie 2020

Enigme existențiale cu Louis Vuitton

Pentru că tot vă povesteam duminică despre  Louis Vuitton, iată două chestiuni pe care eu personal nu le înțeleg. Nu e ca și cum m-ar preocupa sau mi-ar alunga somnul, dar am zis să le exprim, pentru că de ce nu. 

Așadar.

Dintre toate magazinele de lux pe care le văd, Louis Vuitton este singurul unde mereu e coadă afară. Și asta nu numai de când cu pandemia; așa era și înainte, și-am mai văzut la fel și-n alte orașe. Coadă, as in - măcar zece oameni la rând. Care e treaba? Până la ora asta, rămâne un mister neelucidat. Câini cu covrigi în coadă sigur nu au, că nu ar fi suficient de glamour, știți ce vreau să zic.
Adică, mă rog. Un glamour câteodată bortelit... (da, ”creația” asta chiar există și e originală). Vorba lui Mark Twain - să fim milostivi și să tragem perdeaua...

Ok, poate au reduceri - dar cât de semnificative să fie, încât să atragă, inevitabil, atâta lume?

O altă curiozitate e dată de faptul că nu o dată am văzut oameni cu pungi Vuitton în metrou. Adică, știți cum e - în magazinul ăla cred că nu se găsește nimic la un preț sub 4 cifre. Să vezi oameni coborând la metrou în timp ce poartă cu demnitate emblematicele pungi portocalii, e o imagine cel puțin interesantă. 

Ce idei mai am și eu, poate veți zice. Mda, de acord cu voi: sunt destul de ciudate. De fapt, cred că vorbește surmenajul din mine. Sunt terminată de cap, îmi fierb creierii ca sarmalele în vasul de lut. Anul ăsta mi-a ajuns la os; profesional vorbind, cred că a fost unul dintre cei mai grei ani din viața mea. Am mâncat stres pe pâine, deși m-am străduit să nu mă jelesc (prea mult) pe tema asta. Nu-i de mirare că am enigme cu Louis Vuitton... 🙄

12 comentarii:

Anonim spunea...

Numai mie mi se par urâte cu spume?! Cu găuri, fără găuri nu aș purta LV decât dacă m-ar plăti ei pe mine. Jur! Petronela

maya spunea...

ce ar fi sa intrebi pe unul din cei din metreu ce plimba aceasta emblema?
Genti de firma inca nu am desi ma bate gandul la una a lor care surpriza are pretul anul acesta cu 400 euro mai mare

Greta spunea...

Nu numai ție. Sinceră să fiu, n-am văzut niciun model care să-mi placă. Nu înțeleg deloc ideea de a sta la coadă pentru a cumpăra produsele astea. Le găsesc urâte și irațional de scumpe.

Greta spunea...

Păi nu pot să-ntreb... ar fi intruziv și mie una sigur nu mi-ar plăcea să mă-ntrebe un străin de ce merg cu metroul după ce tocmai am cumpărat un accesoriu de lux :)
Eu am câteva poșete de firmă - Michael Kors, Coach, Kate Spade, Calvin Klein. Multe dintre ele sunt primite cadou. Dar ceva din categoria Louis Vuitton nu am - și nici nu cred că se va pune vreodată problema.

Anonim spunea...

Dilema asta cu coada la Vuitton o am si eu de cand am vazut-o in Paris. Daca afli care-i treaba, musai sa ma luminezi si pe mine. :))

PS Te citesc cu drag in continuare :)

Clara

Anonim spunea...

Bună, din fericire nu ești singura care și-a pus această întrebare:
https://forum.purseblog.com/threads/does-your-lv-store-makes-you-queue-before-you-enter.179623/

Sper să îți fie de ajutor :)

Mada spunea...

Sper ca nu ai creierii sarmale de la creveți :)
Hai, încă puțin și anul asta își da duhul. Poate și cu tot ce a fost rău :)
Curaj!

Anonim spunea...

Chiar de dimineata il pomeneam pe Louis Vuitton! Long story short: am inceput o carte excelenta, "Voyage de classes". Autorul, profesor de sociologie, scrie despre anchetele pe care le-au facut in al 8-lea arrondissement din Paris (ala cu Champs Elysées, unul dintre cele mai scumpe) studentii lui din "banlieu nord" (una din cele mai sarace zone din Franta). E foarte bine scris, se citeste ca un roman, urmaresc peripetiile studentilor si impresiile profesorului. Ei, una din temele de la inceput, era pt studenti sa intre in "boutique"-urile de lux. Si nu era deloc usor sa-si infringa complexul de inferioritate si privirile dispretuitoare ale vinzatoarelor. Ei, si mi-am amintit sa-mi intreb barbatul "Nu ziceai tu ca ai intrat la Louis Vuitton, pe Champs Elysées, acu' vreo 2 ani?". Mi-a confirmat mindru ca da, intrase. Cica s-a dus frumusel, plin de inocenta, a dat un "bonjour" sonor...Biiip! "Te-ai ars! De obicei ei saluta primii". "Pfff! Eu salut intotdeauna primul. Mi-au oferit un pahar de suc de portocale...". Biiip! "In carte scrie ca ofera un pahar de sampanie". "Aaa, pai se poate, or da la aia care cumpara, dar eu nu ma duceam acolo sa cumpar. O vinzatoare m-a intrebat cu ce ma poate ajuta si i-am raspuns ca vreau sa-i ofer lui fiica-mea o geanta pt majorat si vreau sa stiu cit trebuie sa pun deoparte in urmatorii 4 ani". Imi imaginez ce fatza o fi facut vinzatoarea! Barbatu-meu pretinde ca se amuza. De fapt nici nu ma mira, sigur ca specimene aiuristice ca el nu intilneste in fiecare cincinal. Fata l-a intrebat cam cit are buget. 1000-1400 euro. I-a spus ca ar fi putea ceva cumpara de pretul asta, i-a aratat citeva modele. Barbatu-meu i-a multumit si si-a luat talpasita. Bun, de atunci au trecut 2 ani. Singura problema este ca, intre timp...fiica-mea si-a schimbat planurile, vrea la 18 ani sa faca o excursie (USA sau ceva de limba engleza si exotic), n-o mai intereseaza posetele.
Jual

Greta spunea...

Bună! :) Foarte interesant link-ul, am citit și-ți mulțumesc! :) Probabil se întâmplă atunci când aduc produse noi, cum spunea cineva.
Acum reflectez la altă chestiune: de ce în unele țări e coadă, și-n altele nu? :D

Greta spunea...

Nu nu, bieții creveți cred că au și nepoți între timp! :)
Îți mulțumesc mult de încurajare și gândul bun. Aștept zilele libere ca pe-o gură de oxigen...

Greta spunea...

Clara, draga mea dragă, ce mult mă bucur că ai rămas în preajmă... :)
Referitor la Vuitton,a pus cineva un link mai jos, unde și alții se întreabă același lucru. S-ar părea că are legătură în mod special cu lansarea de produse noi, când lumea se îmbulzește și nu lasă decât un anumit număr de persoane în magazin....

Greta spunea...

Foarte, foarte interesant! Am citi comentariul pe nerăsuflate, așteptând să aflu deznodământul. Eu n-am intrat niciodată la ei, nici la Chanel... probabil tot din complexul de inferioritate despre care se menționează în cartea pe care o citești. M-aș simți complet neavenită acolo.
Mi-a plăcut mult gândul soțului tău, ce tată atent... :)