joi, 29 octombrie 2020

Zile de toamnă, cu... Darth Vader

 ... zile tihnite, aș fi adăugat în altă situație, dar așa cum se prezintă lucrurile în Europa, n-aș putea spune că sunt tocmai tihnite. Poate doar prin prisma faptului că ne-adunăm din nou la gura sobei... însă, din păcate, nu așa cum ne-am dori.

Neatinsă de frământările astea și de realitatea virusului, natura face doar ce știe ea mai bine. Trece, se petrece... și se joacă uneori cu razele soarelui. Sâmbătă am ieșit la o plimbare în apropierea blocului și iată cum e toamna pe aici.




Ne plimbam, inspirând adânc parfumul frunzelor uscate și contemplând paleta de culori din care toamna alesese cele mai frumoase nuanțe. Imagini parcă desprinse dintr-o pictură impresionistă.

 

”Îți dai seama”, cuvântez eu pe un ton meditativ, ”că dacă ai îngropa un cadavru în zona asta, probabil n-ar mai fi găsit niciodată?” 🙄
Câteodată le cuget adânc, nu mă-ncurc. 

Tot plimbându-ne așa am auzit o foarte agreabilă gălăgie, venind dintr-o curte. Cin' să fie, cin' să fie? Păi, dumnealor 🥰


Le-am numărat: erau 19. Ziceți voi dacă nu-s adorabile 🙂🙂🙂

Poate vă-ntrebați de unde titlul. Ei bine, tot sâmbătă am cumpărat, pentru prima dată, un dovleac. De la o bostănărie din apropiere. Jupânul și-a asumat sarcina de a-l scobi, ceea ce-a și făcut, după care am pus în el o lumânare. 

În opinia mea, ce-a ieșit seamănă foarte bine cu Darth Vader 🤔


Serios, nu vi se pare? Eu am impresia că numa' cât mă uit la el și-l aud ”Luke, I'm your father!” 😃

Să inspirăm adânc. Într-o bună zi, vom constata că toate astea vor fi trecut. Și pandemia, și spaima de-a nu-i îmbolnăvi pe cei dragi, și anxietatea.

Vă îmbrățișez. Să fim bine. Să NE fim.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase peisaje! Si bostanelu'-i fain! Ce-ati facut cu interiorul, supa?
Pe noi Macron ne-a "reconfinat". Dar asa, subtil, frantuzeste. Pai, in România daca se vrea ca batrinii si studentii sa stea in casa, se da un ordin clar "Ba, voi astia batrini si voi astia studenti, nu scoateti nasu' afara". Naaa, in Franta zice asa "Toata lumea sta obligatoriu cu nasu la cutie. Da' cei care lucreaza si cei care merg la scoala (de la gradinita la liceu inclus) tre sa iasa". In consecinta, cine e obligat sa stea acasa??
Jual

Anonim spunea...

Superbe peisaje. Primul mai ales, l-as face un poster sau un tablou inramat, pe perete. Sa te pierzi in el cu privirea cind simti nevoia de culoare atunci cind afara e iarna si totul este alb.
Irina

Greta spunea...

Nu ne dăm niciunul în vânt după preparatele din bostan; am fi păstrat semințele, ca să le uscăm și să le prăjim cu sare, dar am testat câteva și aveau foarte puțin miez, așa că nu ne-am mai bătut capul.
Cu lockdown-ul ăsta parțial mai mult zăpăcesc lumea. Vorba ta, cine mai pricepe exact ce și cum, și cine să stea acasă? Cred că e bine să stăm cu toții cât mai mult posibil acasă, până una-alta...

Greta spunea...

Da, prima fotografie a ieșit într-adevăr deosebită :) Sunt acele momente când natura dezvăluie ce are mai frumos... :)