joi, 8 noiembrie 2018

Aici și nu tocmai


Sunt în preajmă, dar am o stare de melancolie blegoasă combinată cu nostalgie, o umbră de tristețe și niscaiva epuizare (la serviciu a început perioada aia, când aproape nu mai știu cum mă cheamă fără să mă uit în buletin). 

Dorm destul de puțin și prost, n-am poftă de mâncare. 
Mi-e dor de niște oameni care nu mai sunt în viața mea.
Peste toate astea, cred că am un puseu de astenie de toamnă.
Și alte câteva gânduri, trecătoare tristeți.

Vreau să spun că ascult Cătălin Crișan pe repeat, asta ca să vă faceți idee cam în ce hal mă găsesc 🙄


4 comentarii:

Raluca spunea...

O sa treaca si asta :) Bea un ceai bun, sau o ciocolata calda, mananca un mar copt. E frumoasa si toamna oricum....

Petronela spunea...

Te îmbrățișez! <3

Greta spunea...

Ceai am băut, ciocolata am înlocuit-o cu o cafea, a funcționat :) și am mâncat și turtă dulce. E mai bine, într-adevăr :) Și într-adevăr, toamna e-n general superbă!

Greta spunea...

Mulțumesc, tare bine mi-a făcut! :) >:D<