vineri, 31 decembrie 2021

Cu speranță și trandafiri multicolori, spre 2022

Retrospectiva anului care se încheie peste 3 ore am făcut-o deja, iar pentru 2022 îmi doresc să ne păstrăm sănătoși. De asemenea, îmi mai doresc să fi înțeles ceva din ultimii doi ani și să ne vindecăm noi toți, în toate sensurile posibile.

Îl vom întâmpina, ca de obicei, la Restaurant Sufrageria. Florile colorate, amintindu-mi de Concertul de Anul Nou de la Viena la care am avut imensul noroc de a fi prezentă în sală, ne țin tovărășie și de acest Revelion. 


Păstrându-mi obiceiul, încerc să ghicesc cine va fi dirijorul concertului din 2023 și merg fie pe Gustavo Dudamel, fie pe Franz Welser-Möst. În opinia mea, cel care-ar merita cel mai mult onoarea asta este Semyon Bychkov. Este un invitat frecvent la Musikverein (a dirijat inclusiv celebrul Summer Night Concert), nu reușesc să-mi dau seama de ce e trecut cu vederea.

Vă îmbrățișez, vă mulțumesc pentru că mi-ați rămas aproape chiar dacă am scris atât de puțin anul ăsta și vă doresc să fiți sănătoși și să vă împliniți visele.

O noapte frumoasă, dragilor, oriunde ați fi. Să ne recitim cu bine anul viitor 🙂

6 comentarii:

Bristena spunea...

La Multi Ani! Anul Nou sa va aducă sanatate, bucurii și împliniri!

Greta spunea...

La Mulți Ani, Bristena! :) Îți mulțumesc pentru urări, și înmiit ți le întorc! :)

Mada spunea...

La mulți ani și salutări din Viena cea cu muuuulte restricții 😅

Anonim spunea...

La multi ani sănătoşi si voioşi! Mi-e drag sa revad milieu-ul croşetat de bunica ta si culorile vesele ale florilor mângâiate de lumina noului an.
Irina

Greta spunea...

La mulți ani, Mădă! Ce dor mi-e de Viena... :)

Greta spunea...

La mulți ani, Irina! :) Mi-a mers la inimă ceea ce mi-ai spus, îți mulțumesc! :)