miercuri, 15 decembrie 2021

Despre procesul de scos cărbuni cu furculița și o țeavă lungă

După o ședință de o oră și vreo 20 de minute ne uităm unii la alții, cu desăvârșire căpiați.

- Poate oi fi eu greu de cap, zice un coleg. Voi ce-ați înțeles din toată chestia asta?
- Ideea principală e că trebuie să completăm listele.
- Exact, aia am priceput și eu. Dar care liste?
- Listele puse pe server, în folderul ”Proiect de scos cărbuni cu furculița și de mâncat cu bețișoare chinezești (cărbunii)”.
- Nuuu, că a zis că alea nu-s actuale. Ne-a dat pe mail versiunea bună.
- Păi de ce nu le-a pus și pe server, dacă tot are versiunea corectă?
- Nu zicea că le pune imediat după ședință?
Click-ăim cu febrilitate.
- Sunt tot alea mai vechi, la naiba. Ok, nu e problemă, salvăm în Temp Files și le poate verifica acolo.
- Staaaați, zice un alt coleg, amintindu-mi la fix de Fred Flintstone cu al său ”hoooold it!”. N-a zis că versiunea mai veche include și datele cutare-și-cutare, care musai trebuie incluse?
- Ba da. Nu-s și pe listele noi? 

Cotrobăim în mail.

- Nu sunt.
- Băăăăi, mă ia capu'.
- Și n-a zis și să-i trimitem o evidență a listelor la care am lucrat deja?

Pauză, aproape că ne putem auzi înghițind în sec. Gogâlț-gogâlț.
- Ba a zis.
- Deci stați să vedem dacă ne punem de acord. Vrea o listă a listelor la care am lucrat și care nu sunt pe server deși ni s-a spus că sunt și ne-a trimis mail cu listele care teoretic sunt și pe server și trebuie să lucrăm la ele luând în considerare și datele cutare-și-cutare care nu-s disponibile decât în versiunea veche, care teoretic nu mai e valabilă și e diferită de ce ni s-a dat pe mail. 

👀 👀 👀 👀 👀 👀
- Un rezumat foarte precis, am conchis noi și ne-am dorit reciproc spor la muncă, neuitând să ne reamintim că trebuie să fim productivi 🙄 și, desigur, să respectăm procedurile.

Cireașa pe tortul zilei a fost pusă de un coleg inginer care, parlamentând la telefon cu un atelier care se ocupă de o reparație mai aparte, a zis demn: ”Nu, e prea scurtă. Colegei îi trebuie numai țeavă lungă”. Hohotele de râs au venit de-abia după ce unul dintre noi a zis serios: ”să punem țeava pe server”.

Niciun comentariu: