duminică, 15 aprilie 2012

Hristos a inviat! Facebook likes this


Dupa cum spuneam in "episodul pilot" de saptamana trecuta, iata-ma-s la intalnirea saptamanala. Ma bucur sa va revad, sper ca sentimentul e reciproc si daca nu e, fiti si voi diplomati si nu-mi raniti sentimentele :D

Incep prin a declara solemn ca, dupa ce-am vazut ce e pe Facebook zilele astea, n-am de gand sa-mi fac niciodata cont. Pe onoarea mea de Penita. Pagina de Facebook a Gretei seamana cu un tablou pictat de Picasso la betie, inspirat de versurile unui Nichita la fel de abulic. Bref, wall-ul ei s-a umplut de numeroase oua pestrite, iepurasi, pui si boboci iesind din gaoace de oua incondeiate sau celebra imagine cu purcelul care-i ureaza mielului sa pasca fericit, iar mielul e pissed off. Peste astea, periodic se presara cate un praf de smerenie, concretizat in imagini cu Iisus sau link-uri youtube cu "Hristos a inviat".

Ca sa nu mai zic de celebrele "lumina sa va invaluie, sa va scalde, sa va patrunda, sa va faca si sa va dreaga". Si miracolul Invierii, pe care nu cred ca-l intelege nimeni de fapt (asa si trebuie de fapt, ca de-aia e miracol), dar despre care cei mai multi tasteaza lacramos in SMS-uri de tip "send to all" si suspina cu piosenie in timp ce tag-uiesc 55 de persoane intr-o poza cu un cos cu oua si o lumanare. Iar lumea tag-uita se simte datoare sa scrie ceva, si uite-asa se labarteaza ditamai carnatul pe Facebook, de dai scroll pana aproape faci sindrom de tunel carpian (ma dau si culta, iote ce cuvinte elevate folosesc). 

Sa nu va-mpinga pacatul sa ma suspectati ca as avea ceva impotriva decoratiunilor de Paste, in general. Departe de mine gandul, ca Vladivostok de Caraibe. Insa tot ce e prea mult strica, iar de-atatea culori imi fac ochii "bling-bling" si tare mi-e ca am nevoie de inca o pereche de ochelari. La fel de finuti si discreti precum actualii din figura de mai sus :D

In consecinta, mi-am zis ca am nevoie de o schimbare de decor si am inceput sa haladuiesc pe site-uri, in cautare de posibile revelatii. Si ce sa vezi, domn'le, am gasit ceva care.... cum sa va spun.... ar face sa roseasca si-un elefant.

"Zece pozitii sexuale de Sarbatoare. Incearca ceva nou dupa ciocnirea oualor!". Say what? Mai ales asta cu sex dupa "ciocnirea oualor" suna foarte kinky. Dar am senzatia ca pe barbati ii va incerca un sentiment cam neplacut in fata unei asemenea perspective. Ce-o fi avut in cap tanti autoarea articolului? Oua ciocnite, pardon de vorba rusinoasa.

Graieste ea mai departe: "Postul trupesc iti poate da o pofta nestavilita de sex, pe care trebuie sa ti-o satisfaci alegand pozitii sexuale incitante, menite sa-ti serveasca orgasmul pe tava". Poftim? Serviti orgasm la tava? Prajit sau inabusit? Cu garnitura sau fara? Cat costa suta de grame?

Deci daca mai era cineva care nu s-a prins, spilul cu postul e sa-ti potolesti poftele cu pozitii fistichii, din care spicuiesc: Paianjenul, Creasta Raiului (asta tre' sa fie o pozitie indeosebi spirituala), Calul in galop sau Saua arzatoare (nu m-am prins daca intre ultimele doua e vreo legatura, altfel spus daca se pune saua pe cal sau arde calul sub sa).

Pana saptamana viitoare, cand urmeaza sa va povestesc despre minunatiile astea de pozitii si sa le analizam impreuna, va doresc Sarbatori linistite si sa nu ciocniti alte oua in afara de cele efectuate de gaina.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Penito draga, nu pot sub nicio forma sa descriu cat am ras citindu-ti postul! Incepand de la pagina de facebook a la Picasso - iata de ce apas butonul de log in pe facebook de doua ori pe an... in cazul fericit - si terminand cu fabulosul articol de sex de Paste. "Ciocnirea oualor" e intr-adevar magistrala. Ca si "orgasmul la tava". Imi vine in cap vorba aia cu "Doamne, mare Ti-e gradina..." Intre timp, nu ma pot opri din ras.
Rox

Penita Carcotasa spunea...

@Rox, cred ca esti inteleapta ca nu frecventezi Facebook-ul. Pe de alta parte insa, pierzi o parte foarte interesanta din ce vasazica arta abstracta.... ;))

Hana spunea...

Buna,
Sunt Hana si reprezint Blogoteque.ro. Am descoperit recent blogul tau si mi-ar face placere sa iei si tu parte la proiectul nostru.

Blogoteque.ro a apãrut din plãcerea de a citi bloguri, din nevoia de a gasi cele mai noi si mai interesante articole si din dorinta de a promova blogosfera femininã româneascã.

Blogoteque.ro este un ziar de bloguri: adunã unele dintre cele mai interesante articole din blogosfera feminina si prezintã un fragment din ele pe site, citirea integului articol fiind posibila direct pe blogul original. Astfel cititoarelor le va fi usor sa aleagã ce doresc sã citeascã iar bloggeritele vor avea parte de si mai multi cititori si vizitatori pe paginile lor.
Te aștept cu drag să ne vizitezi.
Hana