marți, 24 aprilie 2012

In viteza


Dupa cum recent va spuneam, de cateva saptamani incoace astia ai mei de la serviciu ne muncesc intr-un stil pe care intre timp am ajuns sa-l cunosc (din ciclul "cand trebuie sa fie gata cutare chestie?" "IERI!!!") si am reusit sa ma obisnuiesc cu asta, dar faptul ca nu s-a descoperit inca o metoda pentru a dilata timpul explica absenta mea din ultimele zile.

Sper ca din partea voastra sa am parte de intelegere, ca Penita deja nu mai vorbeste cu mine. Revin cat ati zice peste (apropo, n-am inteles niciodata de ce taman "peste". De ce nu "pac", de exemplu? E un cuvant mai scurt). 

Intre timp, va propun un mic exercitiu de imaginatie: cam cat de inteligent tre' sa fii sa autorizezi desfasurarea unui miting de protest in aceeasi zi, acelasi interval orar si aceeasi zona in care se organizeaza un festival al berii?

Da, niste omuleti teutoni au copt isprava asta :D Brilliant, nu-i asa?

Niciun comentariu: