duminică, 10 februarie 2013

In other exciting news... (II)


  • Dorm. Asta este principalul lucru pe care practic îl fac de vreo săptămână, atunci când nu sunt la muncă, în drum spre muncă sau în drum de la muncă spre casă. Dorm. Ca valiza în gară (n-am înțeles niciodată vorba asta, apropo - a văzut cineva vreo valiză trăgând la aghioase în gară?), de cele mai multe ori fără vise și, tot de cele mai multe ori, în intervale orare destul de nepotrivite, care îmi garantează bufnițeala ulterioară. Cel mai recent exemplu este de ieri când, după ce-am venit de la serviciu, m-am prăbușit în pat și am dormit în intervalul 18-23. No wonder că am stat apoi huhurez până la 3 dimineața și am citit cu îndârjire. 
  • Astăzi am făcut o chestie pentru care mi-a fost necesar tot curajul pe care-l am. Nici nu-mi vine să cred ce-am cutezat :)) În cel mult zece zile ar trebui să știu dacă mi-a reușit sau nu ce mi-am propus. Dacă iese, probabil o să înnebunesc de fericire și-o să vă tot povestesc despre asta săptămâni în șir :D (glumesc.... cred :)) ). Îmi tremură stomacul numai la ideea că s-ar putea întâmpla. Iar dacă nu iese, ceea ce trebuie să spun că e mult mai probabil, o să-mi rămână consolarea că eu măcar am încercat. Deocamdată țin pentru mine, dar oricum ar fi, de zis tot vă zic - nu scăpați :D
  • Am încercat să ne uităm la un serial nou - Scrubs. Recenzii bune, o notă dolofană pe imdb.com (8,5), prin urmare am zis: pe el. Dar ne-am dat jos (de pe el) după numai două episoade. Acțiune dezlânată, umor gen "Familia Bundy", dialoguri ușor tembele. E prima dată când nota de pe IMDB nu reflectă realitatea, ba chiar aș spune că o contrazice flagrant. 

Să avem cu toții o săptămână excelentă.... și țineți-mi pumnii, vă rog ;))

10 comentarii:

Andreea B spunea...

Ii tin (pumnii), ca m-ai facut curioasa :)

Cami spunea...

Iti tin pumnii, mai ales daca e treaba de ma gandesc eu la ea :)

Unknown spunea...

Îţi ţin pumnii strâns de tot şi îţi doresc din tot sufletul să iasă treaba. Mai ales dacă e treaba la care mă gândesc eu (se cam potriveşte după descrierile făcute).

Greta spunea...

Of, dragele de voi, pur și simplu mi se încălzește sufletul când vă citesc :) Vă mulțumesc din tot sufletul pentru gândul bun și pumnii strânși, pe la mijlocul săptămânii viitoare o să știu ce și cum. Mărturisesc că sunt tare curioasă la ce vă gândiți, dar păstrăm secret - și voi, și eu - până după. Și-atunci le zicem pe toate: și voi la ce v-ați gândit, și eu despre ce-a fost vorba de fapt.
Încă o dată, mulțumesc...! Sunteți minunate :)

Carmen spunea...

Tiu pumnii! Si cand eu tiu pumnii, asta inseamna 10 pumni stransi (ai mei+ baietii).
Trebuie sa iasa, trebuie sa vezi ca a avea curaj, aduce victorii!
Te pup cu indarjire :D

thea spunea...

Pumnii stransi, stransi! Oscilez intre doua lucruri, dar indiferent ce e, iti doresc din inima sa-ti iasa :). Si eu am mers de cateva ori pe ideea ca mai bine incerc, decat sa regret ca n-am incercat :). Numai bine!

Greta spunea...

Carmen, Thea, mulțumesc din toată inima! :)
Cum am spus, dau de știre de îndată ce e clar dacă a mers sau nu. Între timp, bag seama că nu prea mă mai pot concentra la nimic altceva... :-S

Anonim spunea...

Hmm! nu ma pot gandi decat la doua chestii...
sper sa fie cu noroc.
dar, daca esti atat de agitata, nu pot decat sa cred ca ai 99% sperante.

V.

Anonim spunea...

OH MAI GAD! Acum m-am gandit. Sper ca nu vrei sa-i iei locul lui Merkel! :D

Greta spunea...

@V., ești de comă =)) Nu, nu vreau să-i iau locul lui Merkel, deoarece sunt extrem de ofensată că nu mi-a remarcat prezența în Germania și nu mi-a propus un post :D Așa că nu, nu vreau să-i iau locul. Să se învețe minte! :))
Altminteri, mulțumesc mult pentru gândul bun... zilele următoare ar trebui să știu ce și cum :)